lovee........

nuff

Home

Tuesday, December 7, 2010

"terciptalah lagu kita"


Deras hati ku berdetar
Di langit aku terlihatkanmu
Terang malam.... teman kita
Dengan angin meniup sayu

Ku petik gitar akustik ini
Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya

 Dan aku terus...
           Menyanyi lagu ini untukmu
           Walau berjuta mendengar
           Lagu ini hanya untukmu
           Arah hidup kita
           Digambar bintang di angkasa
           Dan berkelip melukis cinta
           Terciptalah Lagu Kita

Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya


Lagu ini mengingatkan aku terhadap kenangan diantara aku dengan dirinya.Aku di hiburkan dengan lagu dengan kepandaian dirinya bermain gitar..Kenangan di antara aku dengan dirinya terlalu indah masa tu…Aku terlalu inginkan kenangan itu kembali.tapi kenangan tu x mungkin akan kembali pada aku dan dirinya.hanya kerana seorang insan bernama wanita hubungan aku dengannya hanya sekadar biasa.hanya kerana tarikan kecantikan seorang insan dirinya terus berubah dalam sekelip mata.
Tapi kenangan di antara kami aku x pernah melupakannya.walaupun dia sudah melupakannya sekalipun tapi kenangan itu masih segar diingatan aku.Kenangan di mana kali pertama kami bertemu sehinggalah diakhir perpisahan yang berlaku…
Walaupun engkau telah menjadi hak milik orang lain tetapi engkau tetap berada didalam hatiku.tempat engkau di dalam hatiku tidak sama sekali ada penggantinya.kenangan antara kita hanyalah sekadar kenangan semata2…namun aku tak mudah patah dengan kenangan tuh…..
Walaubagaimana terguris hatiku,aku harus bangun dari kesedihan aku..demi cita-cita,impian yang aku ingin kecapi selama ini aku harus bangun dri segala kesedihan.walaupun engkau meninggalkan aku dengan begitu menyiksakan tapi aku merelakannya.aku tetap menanti kehadiran mu kembali dalam hidupku yang dapat membahagiakan diriku…mungkin di masa akan datang engkau sudah tak mungkin bertemu dengan aku buat selama-lamanya. Kerana hidup aku hanya singkat sahaja..aku hanya menunggu dan menghitung hari…
Sekiranya aku telah tiada nanti,hiduplah engkau dengan bahagia disamping orang yang kau cintai dank au sayangi…aku redha dengan apa yang terjadi…..

“firzal,engkau sentiasa berada di dalam diriku buat selama-lamanya.tiada pengganti bagi dirimu dalam hidupku.kenangan diantara kita tiada siapa yg dpt menggantinya.ingatilah ini “terciptalah lagu kita”………………………..



No comments:

Post a Comment

loveeeee

nuff

bling2

my company!!!

Creative Commons Licence
other by ladyvampdark compony is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.
Based on a work at fiqaventures.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at fiqaventurs.blogspot.com.