lovee........

nuff

Home

Saturday, January 22, 2011

kan ku tangis dalam gerimis

Tertewasnya aku,
Walaupun belum bermula, 
Pertarungan cinta,
Dipendam sekian lama.
Khabarnya cinta dibeli hati yang suci,
Kenapa zahir lebih disanjungi.


Dihempas retaknya,
Harapan hancur berderai,


Runtuh keyakinan diri entah kemana,
Namun takkan kau lihatku berair mata,
Kerna kan ku tangis dalam gerimis.



Oh Tuhan terangilah hatinya...
Agar sedar betapa suramnya dijiwa,
Moga diakan kembali menyeri hidup ini,
Seperti yang terbayang dalam mimpi.



Mungkinkah ku buta,
Melihat yang telah tiada,
Ataupun ku hanya mangsa cinta terpaksa,



Bertahun lama ku mengharap kesetiaan,
Janjimu masih segar diingatan..



Ku pinta kau selamilah hati,
Ku yang setia menanti kehadiranmu bersamaku,
Ataupun ku hanya,
Mengejar bayangan,
Mimpi takkan jadi kenyataan.



Inginku menentu takdir ditangan sendiri,


Agar dimatamu akulah permaisuri,
Namun takkan kau lihat ku berair mata,
Walau berdarah hatiku dihiris,
Kernakan ku tangis dalam gerimis.

inilah apa yang aku rasakan,kan ku luahakn di sini....
kenapalh org seperti aku dipandang sebegini rupa...
hinakah orang gemuk seperti aku ini???
beginilah aku ungkapkannya sebagai "tangis dalam gerimis"


No comments:

Post a Comment

loveeeee

nuff

bling2

my company!!!

Creative Commons Licence
other by ladyvampdark compony is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.
Based on a work at fiqaventures.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at fiqaventurs.blogspot.com.