lovee........

nuff

Home

Thursday, November 18, 2010

tiada makna lagi!!!!

setelah apa yg engkau telah lakukan pada aku..susah utk aku memaafkan kau.....
setelah berapa lama aku kenali kau....sanggup kau buat aku begini....
sukar untk aku memaafkan kau...
walau keluar air mata darah sekalipun aku tetap x akan memaafkan engkau...
sekali hati aku terguris..sukar untuk sembuh....
cukuplah dgn masalah yg aku hadapi skrg ini....janganlah engaku menambahkan lg masalah aku...
berikanlah aku ketenangan untk aku hadapi peperiksaan yg akn menentukan masa depan aku....
prgilah engkau jauh dari dri aku.....usah engkau mengganggu hidup aku lagi...
antara kita sudah tiada apa2 lagi.....
aku inginkan ketenangan....
hiduplah engkau dlm bahagia setelah engkau melukakan hati aku.....
terima kasih..................

No comments:

Post a Comment

loveeeee

nuff

bling2

my company!!!

Creative Commons Licence
other by ladyvampdark compony is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.
Based on a work at fiqaventures.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at fiqaventurs.blogspot.com.