lovee........

nuff

Home

Monday, October 11, 2010

kesedihanku...

ya allah...kenapa aku masih alami prkara yg sama....knp aku msih diganggu dgn prasaan sbegini...
kenapa sukar utk aku lupakannya....ya allah...berikanlah kekuatan kepadaku ya allah....aku ingin hidup tenang...tapi kenapa namanya,wajahnya,reaksinya msih trbayg di mataku,difikiranku....
ya allah bantulah hambamu ini ya allah....aku ingin meluapakannya...selagi aku dekatinya selagi itulah aku x dapt melupakannya...
kuatkanlah hatiku utk hadapi semua ini ya allah...
walaupun aku luahkan masih x sempurna...
aku mohon kepadaMu ya allah.....

No comments:

Post a Comment

loveeeee

nuff

bling2

my company!!!

Creative Commons Licence
other by ladyvampdark compony is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.
Based on a work at fiqaventures.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at fiqaventurs.blogspot.com.