lovee........

nuff

Home

Tuesday, October 26, 2010

thank you

terima kasih banyak2.........terima kasih wat semua ini......terima kasih sangat22...........................terima kasih kerana sntiasa wat tangisan aku keluar...........terima ksih sgt2 wat hatiku sntsa terluka.................thank u so...much..............
alangkah bagus kalo aku boleh hilang ingatan..............
segala ingatan bolh aku delete dgn mudah.................
tiada hati dan perasaan...............
alangkah bagussekiranya aku dilahirkan sebagai patung...........
hanya keras tanpa memikirkan apa2...............
alangkah bagus kalo aku mnjdi seekor burung yang bebas dr segalnya................
x perlu brfikir,x perlu bersuara dgn org dan hanya sekdr menyanyi hiburkan hati..............

No comments:

Post a Comment

loveeeee

nuff

bling2

my company!!!

Creative Commons Licence
other by ladyvampdark compony is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.
Based on a work at fiqaventures.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at fiqaventurs.blogspot.com.