lovee........

nuff

Home

Wednesday, October 13, 2010

my friend...

akhirnya pengeliruan aku trjwb..mmg btul kesepiannya disbbkn aku...niat aku hanya untuk brgurau..aku x sngka shinggakan melukakan hati kwn baik aku sndri...slama ni dia tidk amik kisah akn semua tu..tpi knp dia trlalu trasa kali ini..aadakah mmg betul disbbkan kata2 aku...aku x nk prkara yg sma berulang 2 kali..cukulah aku hmpir khlgn shabt aku sndri dulu disbbkn kata2 aku...apakah slpas aku mnta maaf drnya dan aku perlu diamkan dri...aku inginkn kenngan ceria ktaorg dlu...tawa duka dikongsi brsama...aku trasa amat brslh padanya...pprksaan hmpir tiba...aku xnk ini akn jd beban msing2...dialah teman rapatku skrg ni..bila dh jd begini mmg yg tramat2 sedih...apa yg aku erlu buat skrg...nangis..nangis n nangis....tp ia x dpt kurgkan rsa brslh aku...
dia diamkan dri..lgsung x tegur...ckp pn tidak...pndg pun tidak...
mmg betul slah aku...
cukuplah masalah yg tramat berat aku sdg pikul tmbh lg dgn stu masalah....
aku takut akan perkataan "KEHILANGAN"..
cukuplah aku khlagn org yg paling aku syg..aku x nk kehilangan teman baik aku sndri lg....
mungkinkah aku akan kehilangan temanku ini buat selamya2 hanya dgn salh fham...hanya dgn satu prkataan boikot...
ya allah................................................................................................................,ujian apakh ini.........................aku x sanggup ya allah.............................

No comments:

Post a Comment

loveeeee

nuff

bling2

my company!!!

Creative Commons Licence
other by ladyvampdark compony is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.
Based on a work at fiqaventures.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at fiqaventurs.blogspot.com.